No niin. Siis voiko olla mahdollista... etta vaikka taalla lampimassa tuntuu silta etta voisi kavella Suomessakin kaikilla ihanilla 200 batin (eli 4 euron) sandaaleilla... niin se ei olisikaan mahdollista? Etta varpaat palelisivat niinkuin hyvin ilmastoiduissa ostoskeksuksissa?

 EI! Alkaa kertoko totuutta! Talla hetkella jo ihan vahan odottelen kotiinpaasya.

Sita kun tulee saunasta kylmaan ilmaan. Sita kun kaverin maailman ihanimmat kaksoset juoksee syliin. Sita kun uusi veljentytto nauraa just mulle ja tuntee ittensa tarkeaksi jos saa tyton royhtasemaan. Sita kun elamalla olisi jotain muuta tarkotusta kun vaan etta on onnellinen ja humalassa.

Joo antakaa mulle se hetkeks niin alan aika sekunnissa tai kuukaudessa kaipaamaan takaisin. Mutta mulla on kesa edessa ROSKILDE (viimeinkin!) ja ilosaari maailmanparhaan rokkikimuli K:n kanssa. ROK JA POK. Ja mulla on noi kaikki ihanat lapset joita olen kaivannut.

Seka suomen kesa ja jarvet. Ehka sitten syksylla alkaa suunnittelee uutta matkaa.

Nyt mulla on viela kaks viikkoa. Snorklausta. Auringonottoa. Auringonlaskuja. Changi olutta. Tatuointeja ja vaikka mita. Se siita. Palaan tanne sitten kun palaan suomeen.