Mietin kun luin ton tuhannen blogia mitä olen listalleni kerännyt. Että mistä kirjoittaisin kun saa niin ison tulvan asioita, että tuntuu ihan kuin omassa elämässä ei tapahtuis mitään.
Mutta tapahtuipas mulle. Oli 5 päivän vapaa (jotka jo hävis). Kävin tampereella morjestamas ex-miehen. Oli hauskaa. Miksiköhän siellä on hauskempia baareja kuin helsingissä? Sitten lauantaina vedettiin oikein sisarusmeiningillä. Pikku-veli oli oma ihana itsensä. Eilen sitten toipuminen. Vakuuttelua toiselle että sitä edelleen rakastaa. Niskan tuoksuttelua ja paijaamista.
Mies sai tänään töitä. Nyt se alkaa :arki. Ei nähdä enää ikinä ja tapellaan kun ei ole aikaa toista huomioida. No joo, kivaa tietty että raha alkaa virtaamaan. Mun tarjoilijan palkalla ei paljon juhlita (ei vai, aikas paljon on kyllä juhlittu).
Käytiin muutes pikku-veljen kanssa syömässä ravintola Kipinässä, ei kauheesti kipinöity, parasta oli lampaankyljykset ja manchego juusto. Sillä ei kyllä pitkälle pötkitä mun arvosteluissa, no ehkä se loistava vaniljan makuinen sangria korvas kaiken...
Tai ehkä se, kun olin hikoitellut tunnin tavastialla, yks ihana ihminen ties miten saan sen lopetettua. En kyllä muista miten se tapahtu, mutta oli ihana olo kun se loppu. Yöllä tosin alko uusiks, kävin nukkumaan hikoitellen.
Lähinnä mielessä tällä hetkellä:
"Sulla on kauniit kasvot, terävä pää, punaset hiukset ja sun silmistäs etten oo ensimmäinen, en, joka pyytä sut mukaan."