Hassun hauskaa. Kävelin äidin kanssa uimahallissa, päähän pälkähti: mä olen ollut äidin sisällä samanlailla kun naapuska on nyt mun sisällä, kohta kävellään (no vuoden sisään) uimahallissa äiti, minä ja naapuska. Mammani muni mun...
 Naapuska liikkuu paljon, on kuulemma vielä tilaa liikkua sano lääkäri, eilisen koko päivän hyrrytti. Yöllä kahden aikaan vielä potki kylkiin kun yritin makoilla.
 Eilen tuli myös äitiyspakkaus, paljon pieniä vaatteita ja opaskirjoja, yhdessä mm. kerrottiin miten toimia kun tulee ero. Positiivisella mieleellä tässä sitten yrittää olla.
 Varasin 30 matkan. Sveitsin suuntaan lähdetään maaliskuussa, ihmettelemään sukulaisia ja kevättä. Houkuttanu ajatus että ensi tammikuun vois olla reissussa. Ehkä nyt kumminkin kattoo minkälainen kauhukakara vatsasta pöllähtää, voiko sen kanssa minnekään lähteä.
 Rakas palasi maailmalta. Toi ihanan sylinsä ja kätensä takaisin. Niistä nyt nautittu, siitä että voi sohvalta käsin huudella: tuokko maitoa, tuu antaa suukko ja muuta fiksua.
 Työpäivät vähenee...tulee kyllä taas ikävä hauskoja hetkiä, sitä että joka päivä nauraa kun kokit hauskuttaa ja asiakkaat. Aikansa kutakin. Nyt tän jälkeen alkaa uusi työmaailma jotain uutta ja omaa pitää saada aikaseksi.
 Nyt taasen väsyttää pitää ottaa päikkärit, ehkä ensin puserran itsestäni pienen kävelylenkin. Ulkoiltua tulee ihan säälitävän harvoin.